دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

۱۶ نفر از نامزد‌های انتخاباتی درخواست انتقال به حوزه انتخابیه مشهد را دارند | ۲۶ شعبه اخذ رای دیگر در مشهد و کلات اضافه خواهد شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۱۷۲
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
۱۶ نفر از نامزد‌های انتخاباتی درخواست انتقال به حوزه انتخابیه مشهد را دارند | ۲۶ شعبه اخذ رای دیگر در مشهد و کلات اضافه خواهد شد + فیلم
دومین روز «استودیو انتخابات» در استانداری خراسان‌رضوی با حضور فرمانداران مشهد، چناران و نیشابور در حال برگزاری است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار مشهد امروز، ۲۸ بهمن ماه با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان‌رضوی با بیان آخرین اخبار انتخاباتی اظهار کرد: روزشمار انتخابات به شمارش معکوس افتاده است، فضای انتخاباتی در مشهد مطلوب است و در بخش اجرایی، نظارتی و همچنین مردم در تکاپوی برگزاری این رویداد مهم هستند.

داوری بیان کرد: از ۵۱۳ نامزد انتخاباتی ۱۶ نفر درخواست انتقال به حوزه انتخابیه مشهد و کلات را داده‌اند که برای نظارت به شورای نگهبان ارسال شده است. در شورای نگهبان مواردی نظیر عدم سوءپیشینه و مفاد قانونی مربوط به استحقاقات لازم بررسی و ۳۰ بهمن نتایج آن‌ها اعلام خواهد شد.

 

وی افزود: تا امروز هزار و ۸۷۲ شعب اخذ رای در مشهد مشخص شده است، درصددیم تا ۲۶ شعبه سیار دیگر اضافه شود تا شعب اخذ رای در مشهد را به هزار و ۸۱۰ شعبه برسانیم.

فرماندار مشهد مقدس گفت: در ۲۳ منطقه و ۱۴ حوزه انتخابیه مشهد و کلات، عوامل اجرایی ثبت سامانه شدند، آموزش‌های کافی به همه ارکان اجرایی و نظارتی داده شده، در حال حاضر نواقص را بررسی می‌کنیم و در روز‌های آینده مانور حضور توسط عوامل اجرایی را خواهیم داشت که اعضای اجرایی در شعب اخذ رای خود حضور داشته باشند و این روند را تجربه کنند.

داوری درخصوص مشارکت حداکثری مردم گفت: ۲۰ خیابان انتظار در مشهد فعالیت می‌کنند و در کنار اعیاد شعبانیه به برگزاری انتخابات پرداخته و کافه گفت‌وگو خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات متعدد با رای اولی‌ها داشتیم و در حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۱۲۰ هزار رای اولی داریم و همه دعوت به انتخابات شدند، افزود: شوق حضور پای صندوق رای بسیار است، بخشی از عوامل اجرایی از رای اولی‌ها هستند. حوزه نخبگانی و اساتید و دانشجویان علمی، ورزشی، هنری نمایندگان ویژه فرماندار هستند و تعداد زیادی از نخبگان در اجرای انتخابات همراه ما هستند.

فرماندار مشهدمقدس افزود: امسال سه روز قبل از انتخابات در هر ناحیه تعداد شعب اخذ رای و معرفی و آدرس شعب از طریق بنر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->